Tani prezenty świąteczne dla firm

Wręczanie świątecznych upominków przez firmy stało się już od kilku lat powszechnie stosowaną dobrą praktyką. Problem jednak w tym, że mało kto wie, komu tak naprawdę powinno się takie gadżety świąteczne wysyłać. Czy wystarczy wręczyć je jedynie pracownikom? A może powinni do tego grona dołączyć również klienci? Warto wiedzieć, komu dobry obyczaj nakazuje podarować niewielki świąteczny gadżet w okresie przedświątecznym.

Podarunki dla pracowników

Zdecydowanie najczęściej praktykowanym sposobem wręczania świątecznych podarunków przez firmy, są paczki świąteczne dla pracowników. Znaleźć się w nich mogą najprzeróżniejsze rzeczy. Począwszy od słodyczy dla dzieciaków po praktyczne środki codziennego użycia.
Jest to podarunek przede wszystkim praktyczny, który zostanie odebrany bardzo dobrze przez każdego z pracowników. Miły gest, który dla firmy nie jest przesadnie kosztowny, a dla pracowników będzie wyrazem podziękowania za dobrą współpracę i docenieniem wkładu i wysiłku w wykonywanie swoich zawodowych obowiązków.

Podarunki dla klientów

Ostatnimi czasy bardzo popularne stało się rozszerzanie osób, którym jako firmy wręcza się świąteczne podarunki o zwykłych klientów. Rzecz jasna ze względu na ilość takich osób, gadżety i upominki świąteczne dla klientów mają wymiar bardziej symboliczny, niż materialny. Trudno jest bowiem oczekiwać od firmy, że w grudniu będzie wysyłała dużej wartości prezenty do setek, jak nie tysięcy klientów. Niemniej zdecydowanie warto się takimi gadżetami zainteresować, ponieważ odbierający swoje zamówienie klient z całą pewnością zostanie bardzo miło zaskoczony, gdy po otworzeniu przesyłki otrzyma również niewielki świąteczny upominek. Z pewnością z punktu widzenia marketingowego uzyskane w ten sposób korzyści będą bezcenne.

Podarunki dla kontrahentów

Na koniec warto pamiętać, że jedną z najważniejszych grup, której koniecznie trzeba podesłać w okresie przedświątecznym niewielki podarunek, są współpracujący z firmą kontrahenci. Tanie prezenty świąteczne dla firm to rzecz oczywista. Wysłanie do współpracującego z naszą firmą działu handlowego innej firmy np. świątecznych słodyczy czy też świątecznych kubków do kawy, z pewnością wzmocni wzajemne relacje i przyniesie ogromne korzyści wynikające z partnerstwa biznesowego, które być może pozwolą jeszcze bardziej zwiększyć współpracę.
Świąteczne podarunki, choć są gadżetami stosunkowo niedrogimi, to jednak mają ogromną moc. Nie tylko są po prostu miłym prezentem dla naszych pracowników, klientów czy też kontrahentów, lecz również wyrazem wdzięczności za obecną i przyszłą współpracę.