Jak zamawiać smycze reklamowe?

smycze reklamowe Szczecin

Jak zamawiać smycze reklamowe? Oto kilka porad:

  1. Dobierzmy optymalną szerokość taśmy. Najczęściej spotykane smycze reklamowe mają 20mm szerokości, rzadziej, ale spotykane są 15mm i 10mm. Węższych nie ma, za to szersze i owszem – kilka razy w Szczecinie zetknęliśmy się z szerokością 25mm oraz 30mm, ale to były już raczej wstęgi niż smycze reklamowe. Szerokość ma duże znaczenie dla czytelności odwzorowania nadruku. Wąskie smycze reklamowe z nadrukiem drobnym będą po prostu nieczytelne. Dobrym przykładem są nadruki projektów unijnych (loga PO KL, EFS, UE, informacje o współfinansowaniu), które na 10-15mm smyczach są po prostu niewyraźne. Nie mniej, gdy logotypy są kontrastowe i graficznie zwarte, można się pokusić o zgrabniejsze, węższe smycze reklamowe.
  2. Dobierzmy technologię druku – zwykle jest to sublimacja, sitodruk lub transfer. Najczęściej smycze reklamowe wykonuje się metodą sublimacji. Pozwala ona odwzorowanie pełnej palety barw (full-color) ale w skali CMYK, nie Pantone. Przy sublimacji, smycz zawsze jest biała, a możliwości jej zadruku kolorem – podobnie jak kartki białego papieru w drukarce – nieograniczone. Wielu Klientom nie podoba się jednak satynowa tkanina poliestrowa, gdyż bywa, że stosunkowo szybko się mechaci i zaciąga. Wówczas rozwiązaniem mogą być dwie technologie: sitodruk lub transfer. Wówczas dobieramy kolor taśmy z której wykonane będą nasze smycze reklamowe, następnie taśma jest nadrukowywana w ten sam sposób jak koszulki, toby czy parasole z nadrukiem. Jest to metoda znacznie droższa, a paleta kolorów bazowych taśm jest ograniczona. Spotykane są smycze podwójne – wykonane z połączonych dwóch rodzajów tkanin, silikonowe, flockowane, metalowe. Pracownicy naszego biura w Szczecinie chętnie udzielą dodatkowych informacji o tych technologiach.
  3. Wybierzmy dodatki: szybkozłączki, przedłużki, zapięcia bezpieczeństwa na karku, wąsy na komórkę, specjalne karabińczyki. Każdy dodatkowy element kosztuje dodatkowe kilkadziesiąt groszy.
  4. Pamiętajmy o ograniczeniach: a. rozsądne ilości minimalne: 200 szt. smycze reklamowe sublimacyjne, 200 szt. smycze reklamowe drukowane sitodrukiem lub transferem, 1000 szt. smycze podwójne, 1000 szt. smycze silikonowe; b. dobrze przygotowany projekt nadruku na smyczach reklamowych powinien uwzględniać 2mm margines od górnej i dolnej krawędzi taśmy ze względu na nieznaczne drgania podczas przewijania taśmy maszyny drukującej.

Więcej tu: https://promoshop.pl/pl/smycze-reklamowe-z-nadrukiem-logo

Reklamy