Jak zamawiać smycze reklamowe?

smycze reklamowe Szczecin

Jednymi z najchętniej wykorzystywanych w promocjach czy reklamie produktów są gadżety reklamowe. Wybierać można z szerokiego zakresu produktów począwszy od bardziej skomplikowanych urządzeń elektronicznych, aż po bardzo proste produkty, jak długopisy czy smycze. Pozwala to bez problemu dopasować gadżet do różnych okazji, czy wybrać taki, który można pozyskać nawet w ramach mniejszego budżetu. Na zamówienie prostych gadżetów, jak smycze z nadrukiem mogą bez problemu decydować się nawet mniejsze firmy, które dysponują znacznie mniejszymi budżetami. Gdy w ramach stałych zamówień chce się korzystać z gadżetów reklamowych można postawić na proste, typowe produkty. Do takich wyrobów można zaliczyć między innymi długopisy, kubki, smycze reklamowe z nadrukiem. Takie gadżety mogą być: – dostępne w korzystnych cenach, – przygotowane z wykorzystaniem ciekawych projektów, – realizowane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Wprowadzenie gadżetów do strategii marketingowej Jeśli wykorzystanie gadżetów reklamowych ma być opłacalne, wówczas nie można zapominać o wprowadzeniu gadżetów reklamowych do strategii marketingowej. Z jednej strony można decydować się na wykorzystywanie gadżetów jako głównego elementu strategii. Z drugiej strony mogą być one jedynie dodatkiem pozwalającym uzyskać lepsze efekty działań marketingowych. Zamawianie gadżetów Decydując się na zamówienie gadżetów reklamowych, które należą do popularnych kategorii, można korzystać z ofert wielu firm. Warto w tym względzie decydować się na firmy, które posiadają odpowiednie doświadczenie i są w stanie przygotować nawet proste gadżety w ciekawiej formie. Dodatkowo w takich firmach można liczyć na zrealizowanie produktów z wykorzystaniem zaawansowanych technologii, co pozwala uzyskać lepszej jakości czy bardziej wyjątkowo prezentujące się gadżety. Nie bez znaczenia jest również możliwość zrealizowania nawet bardzo dużych zamówień.

Jak zamawiać smycze reklamowe? Oto kilka porad:

  1. Dobierzmy optymalną szerokość taśmy. Najczęściej spotykane smycze reklamowe mają 20mm szerokości, rzadziej, ale spotykane są 15mm i 10mm. Węższych nie ma, za to szersze i owszem – kilka razy w Szczecinie zetknęliśmy się z szerokością 25mm oraz 30mm, ale to były już raczej wstęgi niż smycze reklamowe. Szerokość ma duże znaczenie dla czytelności odwzorowania nadruku. Wąskie smycze reklamowe z nadrukiem drobnym będą po prostu nieczytelne. Dobrym przykładem są nadruki projektów unijnych (loga PO KL, EFS, UE, informacje o współfinansowaniu), które na 10-15mm smyczach są po prostu niewyraźne. Nie mniej, gdy logotypy są kontrastowe i graficznie zwarte, można się pokusić o zgrabniejsze, węższe smycze reklamowe.
  2. Dobierzmy technologię druku – zwykle jest to sublimacja, sitodruk lub transfer. Najczęściej smycze reklamowe wykonuje się metodą sublimacji. Pozwala ona odwzorowanie pełnej palety barw (full-color) ale w skali CMYK, nie Pantone. Przy sublimacji, smycz zawsze jest biała, a możliwości jej zadruku kolorem – podobnie jak kartki białego papieru w drukarce – nieograniczone. Wielu Klientom nie podoba się jednak satynowa tkanina poliestrowa, gdyż bywa, że stosunkowo szybko się mechaci i zaciąga. Wówczas rozwiązaniem mogą być dwie technologie: sitodruk lub transfer. Wówczas dobieramy kolor taśmy z której wykonane będą nasze smycze na zamówienie, następnie taśma jest nadrukowywana w ten sam sposób jak koszulki, toby czy parasole z nadrukiem. Jest to metoda znacznie droższa, a paleta kolorów bazowych taśm jest ograniczona. Spotykane są smycze podwójne – wykonane z połączonych dwóch rodzajów tkanin, silikonowe, flockowane, metalowe. Pracownicy naszego biura w Szczecinie chętnie udzielą dodatkowych informacji o tych technologiach.
  3. Wybierzmy dodatki: szybkozłączki, przedłużki, zapięcia bezpieczeństwa na karku, wąsy na komórkę, specjalne karabińczyki. Każdy dodatkowy element kosztuje dodatkowe kilkadziesiąt groszy.
  4. Pamiętajmy o ograniczeniach: a. rozsądne ilości minimalne: 200 szt. smycze reklamowe sublimacyjne, 200 szt. smycze reklamowe drukowane sitodrukiem lub transferem, 1000 szt. smycze podwójne, 1000 szt. smycze silikonowe; b. dobrze przygotowany projekt nadruku na smyczach reklamowych powinien uwzględniać 2mm margines od górnej i dolnej krawędzi taśmy ze względu na nieznaczne drgania podczas przewijania taśmy maszyny drukującej.