Druga Wystawa Prezentów Biznesowych będzie trwała 10 miesięcy !!!

Druga Wystawa Prezentów Biznesowych będzie trwała 10 miesięcy !!!

Tu przeszliśmy samych siebie. Nasza Pierwsza Wystawa Prezentów Biznesowych 2008 w Hotelu Park trwała tylko tydzień. Druga będzie trwała 10 miesięcy !!! (od września 2010 do czerwca 2011).  Czego na pewno na niej zabraknie? Nie będziemy prezentować gadżetów ze sztampowych katalogów, którymi przerzucają się pozostałe agencje reklamowe, nie będzie chińskich bubli, odgrzewanych i „kserowanych” cudzych pomysłów. Chcemy nadal Państwa zaskakiwać świeżością i oryginalnością, których brakuje innym. Co najważniejsze będziecie mogli Państwo odwiedzić nas w zawsze dla siebie wygodnym terminie. Już wkrótce trafi do Państwa specjalny pakiet mailingowy zapowiadający cały cykl oryginalnych ekspozycji.  Szczegóły – kilknij: „Read more”.

2008: Pierwsza Wystawa Prezentów Biznesowych w Hotelu Park trwała tydzień.

Nuda, jak w polskich filmach? Nic z tych rzeczy.

Już parę lat temu stwierdziliśmy, że Klienci stale korzystający z katalogów z artykułami reklamowymi są nieco znudzeni powtarzającym się asortymentem, w rzeczywistości często wątpliwej estetyki. Czy warto zapraszać Państwa na szumną prezentację, by pokazać to, co codziennie widzicie w popularnych katalogach: gadżety m-collection, Royal Design, Midoceanbrands, Promotion Tops, gadżety Macma, etc., czyli to, co stale można obejrzeć na naszej wzorcowni? Poza tym, nie zawsze macie Państwo czas, by uczestniczyć w prezentacjach nowości. Tak zwanych „nowości”.

Pierwsi !

W roku 2008 postanowiliśmy odstawić na chwilę skatalogowaną „chińszczyznę” i skupiliśmy się na designie, artykułach luksusowych oraz produkcjach indywidualnych. Temu służyła Pierwsza Wystawa Prezentów Biznesowych, która odbyła się w Hotelu Park w 2008 roku. Przez cały tydzień odwiedziła nas blisko setka Klientów, którzy mieli okazję zapoznać się z produktami, których na co dzień nie znajdują w katalogach.

Imprezę uznaliśmy za na tyle udaną, że w tym roku postanowiliśmy do niej wrócić w rozbudowanej formie i w specjalnym miejscu….

…w naszym własnym

Salonie Upominków Reklamowych,

na odnowionej Alei Bohaterów Warszawy 98 (niedaleko Turzynu)

Salon – recepcja i ekspozycja upominków ekskluzywnych
Główna Sala ekspozycyjna w biurze
Sala z tekstyliami

Więcej, Bardziej, Dłużej.

Począwszy od września organizujemy w sali ekspozycyjnej w naszym Salonie cykl ekspozycji tematycznych, który będzie trwał nie dwa dni, nie tydzień, ale całe dziesięć miesięcy !!!

Dziś dysponujemy fantastycznym miejscem w Centrum Miasta, które zostałospecjalnie przygotowane, by ugościć Państwa w każdym dogodnym terminie, nie tylko parę dni w roku.

Nasza Wystawa będzie trwała NON STOP, wg poniższego harmonogramu

Plan ekspozycji tematycznych:

ROK 2010

WRZESIEŃ:  „Jesienna Rozgrzewka” nowości sezonowe głównych dostawców

PAŹDZIERNIK: „Wino i opakowanie” – zapraszamy na degustacje !

LISTOPAD: „Święta w firmie” – tego nie ma w katalogach: wyprzedaże 2009

GRUDZIEŃ: „Prezenty VIP last minute.” Od ręki i z głowy

ROK 2011

STYCZEŃ: „Ekonomicznie i Kreatywnie, czyli błyskotliwe pomysły za grosze”

LUTY: „Afterparty” Prezentacja nowości „spod lady” z targów Rema Days 2011.

MARZEC: „Public Pull” Skuteczne narzędzia promocji miasta, gminy i regionu.

KWIECIEŃ: „Eventy” Przygotowujemy się na festyn i imprezę plenerową.

MAJ: Koszulkowo i tekstylnie. Precz z nudą: nowe wykroje i kolorystyka.

CZERWIEC: Galanteria skórzana i ekoskórzana, produkcja indywidualna.

Będziemy przypominać Państwu o zmianie ekspozycji. Ponadto, każdej ekspozycji towarzyszyć im będzie szereg promocji i bonusów, zorganizowanych wspólnie z producentami. Nigdy nie wyjdziecie Państwo z naszego Salonu z pustymi rękami. Warto o tym pamiętać 😉

To nie koniec dobrych wiadomości:

Wracają bezpłatne szkolenia !

Kolejna dobra wiadomość dla naszych Klientów. W roku 2011 wznowimy cykl szkoleń, o które Państwo stale pytacie. Jeśli korzystacie Państwo z naszych usług, udział we wszystkich szkoleniach będzie bezpłatny. Poniżej przedstawiamy tematykę:

  1. Przetarg oczyma Wykonawcy. Omówimy strategię Wykonawców, realizację budżetu, jak również interpretację opisów SIWZ i prawa PZP.
  2. Loteria promocyjna bez ryzyka i zgodnie z prawem. Czy wiesz ile formalności należy spełnić, by zorganizować loterię promocyjną?
  3. Optymalizacja kosztów reklamy – jak kupić więcej za te same pieniądze.
  4. Programy lojalnościowe dla MSP.  Tworzenie regulaminu, systemy naliczania punktów, wdrożenie, dobór nagród, outsourcing.

Relacje z wszystkich wydarzeń znajdziecie Państwo na naszym promoblogu.

Zapraszamy do lektury – wtedy z pewnością nic Państwa nie ominie !!!

Reklamy