Mirosław Górski Szczecin – długi na sprzedaż

Firma Butterfly Artykuły Reklamowe uprzejmie informuje, że posiada na sprzedaż długi Pana Mirosława Górskiego ze Szczecina, prowadzącego w roku 2001 firmę pt. Mr. Flock.

Dług ten był wielokrotnie bezskutecznie windykowany przez szczecińskie kancelarie komornicze.

Zadłużenie w dniu dzisiejszym ma wartość ok.  20 000 zł.

Oferujemy tę wierzytelność za 20% jej dzisiejszej wartości, co oznacza, że każdy, kto ma jakiekolwiek rozliczenia finansowe z Panem Mirosławem Górskim ze Szczecina, może od nas nabyć wierzytelność i rozliczyć w wysokości pełnej należnej kwoty bezpośrednio z Panem Mirosławem Górskim, co oznacza zysk rzędu 14 000 zł.

Pan Mirosław Górski aktywnie działa obecnie w sieci firmy PGN Rubicon. Właściciele firmy PGN Rubicon są poinformowani o sytuacji Pana Mirosława Górskiego i oświadczyli na piśmie, że Pan Mirosław Górski nie osiąga żadnych dochodów finansowych od tej firmy, jedynie „punkty rabatowe”.  Załączamy korespondencję w tej sprawie. Komornicy często odwiedzający Pana Mirosława informują, że Pan Mirosław Górski nie posiada żadnego majątku, który mogą zająć na poczet jego rozlicznych długów.

Wygląda na to, że Pan Mirosław Górski utrzymuje się zatem z punktów rabatowych, którymi w jakiś cudowny sposób opłaca koszty życia.

Warto podkreślić, że nie jesteśmy jedynymi wierzycielami Pana Mirosława Górskiego. Jesteśmy w kontakcie z inną pokrzywdzoną przez Pana Mirosława Górskiego  firmą, w której Pan Mirosław jest zadłużony na ok. 300 000 zł.

Szczegółowe informacje na temat warunków transakcji: info@promoshop.pl

 

 

1

 

 

2

 

Mail do firmy PGN Rubicon z dnia 10 kwietnia 2014r.

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, że Państwa sprzedawca (dystrybutor) w Szczecinie, Pan Mirosław Górski, jest osobą od której szczecińscy komornicy od dłuższego czasu (kilkanaście lat) bezskutecznie próbują ściągnąć sporo wierzytelności. W tym również moją – wartą obecnie kilkanaście tysięcy złotych. Na życzenie wyślę Państwu mailem skan tytułu wykonawczego, jak również informacje o bezskutecznych egzekucjach komorniczych (najprawdopodobniej majątek Pana Górskiego jest przepisany na żonę, z którą ma rozdzielność).
Pan Mirosław jest aktywnym sprzedawcą Rubicon w Szczecinie. Wraz z żoną byliśmy na spotkaniach, które osobiście prowadził i występował na nich jako dystrybutor Rubicon. Może to oznaczać, że osiąga dochody, które ukrywa lub nie deklaruje.
Proponuję Państwu odkupienie wierzytelności Pana Mirosława Górskiego wobec naszej firmy za 20% ich wartości oraz skompensowanie ich z Państwa rozliczeniami z Panem Mirosławem.
Na koniec uwaga: MLM to system sprzedaży, który żeby w ogóle funkcjonował musi się opierać na sprzedawcach o nieposzlakowanej uczciwości.
_________________________________________
Odpowiedź od firmy PGN Rubicon

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam w pliku PDF naszą odpowiedź

Z wyrazami Szacunku

Kierownik Biura PGN RUBICON

Izabela Przybylska

propozycja-kopia

_______________________________________________

Odpowiedź na maila z PGN Rubicon z dnia 11 kwietnia 2014r.

Witam Państwa,

Dziękuję serdecznie za błyskawiczną odpowiedź, którą przekazuję do weryfikacji naszej kancelarii prawnej oraz komorniczej.

Istotną informacją jest, że osiąga jakiekolwiek dochody. Niekoniecznie gotówkowe. Zweryfikujemy to sądownie.

Proszę mnie źle nie zrozumieć – ja oczywiście nie atakuję projektu Rubicon i uważam, że to świetna sprawa, że motywujecie i angażujecie w sprzedaż osoby z problemami finansowymi. Dopinguję – i tym osobom, i Państwu.
Pragnę jednak wyraźnie wskazać, że w systemie, który Państwo opisali jest dziura – brak weryfikacji konsultantów (dystrybutorów, sprzedawców) sprawia, że może się zdarzyć, że do współpracy pozyskacie jednostki nieuczciwe, żeby nie wyrazić się dosadniej.
A to z kolei już mocno – jak w przypadku Pana Mirosława oraz nagłaśniania sprzedaży jego zobowiązań, co zamierzam teraz systematycznie i konsekwentnie robić – negatywnie odbija się na wizerunku Rubicon, który zyska opinię systemu asymilującego rynkowe patologie.
W związku z tym proponuję odbyć z Panem Mirosławem męską rozmowę oraz wytargane go za jego odstające uszy. Jego dług wobec mojej firmy nie jest tyle wart ile utrata wizerunku. Przez ostatnie kilkanaście lat jedyne co od niego otrzymaliśmy to cyniczne uśmiechy i olewcze wypowiedzi, że nic nie wskóramy. Teraz dopiero zabolało.
Unikam dramatyzowania i mazgajenia się w takich kwestiach, ale dla Państwa informacji: w momencie jak Mirek nam nie zapłacił za prawidłowo dostarczone towary i usługi (mógł, ale nie chciał), potrzebowaliśmy tych pieniędzy z uwagi na pewne dramatyczne wydarzenia w naszej rodzinie. Ta historia nie skończyła się dobrze. Dzisiaj nam się już nigdzie nie spieszy i z przyjemnością w swoim tempie będziemy dochodzić swoich praw.
Proszę przekazać serdeczne pozdrowienia Mirkowi Górskiemu – niech zapnie pasy.
____________________________________________________
Odpowiedż na maila z firmy PGN Rubicon z dnia 11 kwietnia 2014r.

Witam,

Pozwolę sobie odpisać na Pańską wiadomość mimo iż prosił Pan aby tego nie robić, jednak rykoszetem atakuje Pan również nas, więc nie mogę zostawić wiadomości bez odpowiedzi.

Osobiście dla mnie zawsze najważniejsza jest uczciwość. Nasza firma nigdy nie miała ani 1zł długu czy nawet kredytu, gdyż spokój prowadzenia działalności gospodarczej jest dla mnie osobiście priorytetem. D

Przykro mi czytać o Pana negatywnych doświadczeniach z konkretnie Panem Mirosławem. Sam mam w swojej firmie również kilka nieprzyjemnych historii i dłużników zalegających nam kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jedno z nich np. z agencją reklamową, której zapłaciliśmy z góry za 300 kubków termicznych z grawerem, które to nie dojechały od 6 miesięcy… Także dokładnie wiem co Pan czuje.

Co do zarzutu wobec Naszej firmy odnośnie braku weryfikacji Partnerów – Dystrybutorów – Klientów pragnę wytłumaczyć pewien mechanizm. Rubicon jest producentem oraz sklepem internetowym z kawą i herbatą wzbogaconym o rozbudowany program partnerski. W programie tym uczestnicy zbierają punkty samodzielnie oraz grupowo. Punkty są wymienne na rabat do 75% przy kolejnych zakupach. Weryfikacja klienta – partnera była by jednoznaczna z tym, że nikt nie zdecydował by się na zakup Naszych produktów. Wyobraża Pan sobie sytuację, że ktoś pragnie dokonać u zakupu za 1,000zł kawy a na dzień dobry się dowiaduje, że dopiero po sprawdzeniu go w BIKU, rejestrze dłużników i na giełdzie wierzytelności będziemy mogli dokonać sprzedaży? Orlen ma program Vitay, Tchibo swój lojalnościowy również – tam nie ma weryfikacji. To jest abstrakcja oczywiście.

W poprzedniej Naszej odpowiedzi jest jednoznacznie napisane, że Pan Mirosław nie otrzymał ani razu wypłaty w gotówce, co oznacza, że nie spełnia do tego warunków. Posiada on jedynie punkty wymienne na rabat. Punkty lojalnościowe nie podlegają windykacji komorniczej. Gdyby tak było aż strach pomyśleć ile pracy mieliby pracownicy chociażby ORLENU.

W naszej firmie jest grupa osób, które są weryfikowane i od których wymagamy pewnych standardów. Są to osoby, z którymi mamy podpisaną fizycznie umowę o współpracę na określonych zasadach. Pan Mirosław jednak do nich nie należy (a to jest podstawa do zarabiania PLN a nie jedynie zbierania punktów)

Życzę powodzenia w biznesie

Właściciel PGN RUBICON

Jakub Baumgart

___________________________________________

I na koniec nasza odpowiedź z 11 kwietnia 2014r.

Dziękuję za maila. 

Zmotywował mnie do pilnych i konkretnych działań.

 

Reklamy